| Tema za preporuke | |
|
+16sensei_goran jugemxjugem Tenkista House196 shiyuma kikilooo Dbk1998 SailorRishi anime_rules Smak Johnny ecimir roverandom XxDeadlyCupcakexX Sovac fingolfin 20 posters |
|
Autor/ica | Poruka |
---|
fingolfin Moderator
Broj postova : 742 Join date : 22.04.2012 Age : 32
| Naslov: Tema za preporuke 21/6/2012, 11:14 am | |
| U ovoj temi možete tražiti preporuke za neki anime, ukoliko niste sigurni što bi dalje gledali... A naravno možete i davati preporuke za neke must see stvari...
Po meni (od stvari koje sam do sada odgledao), must see bi bilo: Death Note; Code Geass, Durarara; Kara no Kyoukai; Bakemonogatari.
| |
|
| |
Sovac Moderator
Broj postova : 388 Join date : 14.06.2012 Age : 33 Lokacija : Zagorje
| Naslov: Re: Tema za preporuke 22/6/2012, 7:40 pm | |
| - Spoiler:
- fingolfin je napisao/la:
- U ovoj temi možete tražiti preporuke za neki anime, ukoliko niste sigurni što bi dalje gledali... A naravno možete i davati preporuke za neke must see stvari...
Po meni (od stvari koje sam do sada odgledao), must see bi bilo: Death Note; Code Geass, Durarara; Kara no Kyoukai; Bakemonogatari.
S boldanim se slažem (Kara no Kyoukai nisam gledao). Uz to bih preporučio Tengen Toppa Gurren Lagann (over the top anime done right), Berserk (jedna od legendi, upozorenje poprilično krvavo), Baccano (preteča Durarara koju osobno smatram boljim), Black Lagoon (odlična akcija). | |
|
| |
Gost Gost
| Naslov: Re: Tema za preporuke 22/6/2012, 7:55 pm | |
| - Spoiler:
- Sovac je napisao/la:
- Uz to bih preporučio Tengen Toppa Gurren Lagann (over the top anime done right), Berserk (jedna od legendi, upozorenje poprilično krvavo), Baccano (preteča Durarara koju osobno smatram boljim), Black Lagoon (odlična akcija).
Sa boldanim se slazem samo napola... pocelo se sjajno ali nakon onog u 8. epizodi sam prestao gledat... Mislim da znas o cemu pricam |
|
| |
fingolfin Moderator
Broj postova : 742 Join date : 22.04.2012 Age : 32
| Naslov: Re: Tema za preporuke 22/6/2012, 7:58 pm | |
| - Spoiler:
- Sovac je napisao/la:
- fingolfin je napisao/la:
- U ovoj temi možete tražiti preporuke za neki anime, ukoliko niste sigurni što bi dalje gledali... A naravno možete i davati preporuke za neke must see stvari...
Po meni (od stvari koje sam do sada odgledao), must see bi bilo: Death Note; Code Geass, Durarara; Kara no Kyoukai; Bakemonogatari.
S boldanim se slažem (Kara no Kyoukai nisam gledao). Uz to bih preporučio Tengen Toppa Gurren Lagann (over the top anime done right), Berserk (jedna od legendi, upozorenje poprilično krvavo), Baccano (preteča Durarara koju osobno smatram boljim), Black Lagoon (odlična akcija).
Odgledaj Kara no Kyoukai, nećeš požaliti ^^ Iskreno, meni je od Berserka bolji Claymore... | |
|
| |
Gost Gost
| Naslov: Re: Tema za preporuke 22/6/2012, 8:04 pm | |
| - Spoiler:
- fingolfin je napisao/la:
- Odgledaj Kara no Kyoukai, nećeš požaliti ^^
Iskreno, meni je od Berserka bolji Claymore...
True dat |
|
| |
Sovac Moderator
Broj postova : 388 Join date : 14.06.2012 Age : 33 Lokacija : Zagorje
| Naslov: Re: Tema za preporuke 22/6/2012, 8:16 pm | |
| - Spoiler:
- House196 je napisao/la:
- fingolfin je napisao/la:
- Odgledaj Kara no Kyoukai, nećeš požaliti ^^
Iskreno, meni je od Berserka bolji Claymore... True dat
Tu ćemo se razići u mišljenjima. Gledao sam i Claymore, ali on jednostavno nema tolko razvijene likove i emocije po meni. Dobar je, ali mi fali dubine naspram Berserka. Što se tiče TTGL-a to o čemu ti pričaš mu samo brojim u pozitivne strane, baš zato što mi je to nešto značilo, a nije mi bilo svejedno. | |
|
| |
fingolfin Moderator
Broj postova : 742 Join date : 22.04.2012 Age : 32
| Naslov: Re: Tema za preporuke 22/6/2012, 10:43 pm | |
| - Spoiler:
- Sovac je napisao/la:
Tu ćemo se razići u mišljenjima. Gledao sam i Claymore, ali on jednostavno nema tolko razvijene likove i emocije po meni. Dobar je, ali mi fali dubine naspram Berserka. Što se tiče TTGL-a to o čemu ti pričaš mu samo brojim u pozitivne strane, baš zato što mi je to nešto značilo, a nije mi bilo svejedno.
Slažem se da su likovi razvijeniji i bolje razrađeni u Berserku... Ali u cjelokupnoj ocjeni, ipak mi je Claymore malo bolji ^^ | |
|
| |
XxDeadlyCupcakexX Ultimate Power Otaku
Broj postova : 492 Join date : 15.06.2012 Age : 26
| Naslov: Re: Tema za preporuke 23/6/2012, 12:23 pm | |
| - Spoiler:
- fingolfin je napisao/la:
- Sovac je napisao/la:
Tu ćemo se razići u mišljenjima. Gledao sam i Claymore, ali on jednostavno nema tolko razvijene likove i emocije po meni. Dobar je, ali mi fali dubine naspram Berserka. Što se tiče TTGL-a to o čemu ti pričaš mu samo brojim u pozitivne strane, baš zato što mi je to nešto značilo, a nije mi bilo svejedno.
Slažem se da su likovi razvijeniji i bolje razrađeni u Berserku... Ali u cjelokupnoj ocjeni, ipak mi je Claymore malo bolji ^^ Ma Claymore je super , iako ga još nisam pogledala do kraja. | |
|
| |
roverandom Moderator
Broj postova : 401 Join date : 14.04.2012 Age : 30 Lokacija : Slatina
| Naslov: Re: Tema za preporuke 23/6/2012, 12:46 pm | |
| - Spoiler:
- XxDeadlyCupcakexX je napisao/la:
- fingolfin je napisao/la:
- Sovac je napisao/la:
Tu ćemo se razići u mišljenjima. Gledao sam i Claymore, ali on jednostavno nema tolko razvijene likove i emocije po meni. Dobar je, ali mi fali dubine naspram Berserka. Što se tiče TTGL-a to o čemu ti pričaš mu samo brojim u pozitivne strane, baš zato što mi je to nešto značilo, a nije mi bilo svejedno.
Slažem se da su likovi razvijeniji i bolje razrađeni u Berserku... Ali u cjelokupnoj ocjeni, ipak mi je Claymore malo bolji ^^
Ma Claymore je super , iako ga još nisam pogledala do kraja. KREAA KREAAA.... Jedino me to smetalo malo xD Al odličan anime, također preporučam. +još preporučam Cowboy Bebop (klasik) i Samurai Champloo. | |
|
| |
fingolfin Moderator
Broj postova : 742 Join date : 22.04.2012 Age : 32
| Naslov: Re: Tema za preporuke 23/6/2012, 12:57 pm | |
| Eh da, Raki je bio naporan na dosta dijelova...
A Cowboy Bebop sam zaboravio >.> | |
|
| |
Gost Gost
| Naslov: Re: Tema za preporuke 9/7/2012, 7:41 pm | |
| Danas sam do kraja odgledao Highschool of the Dead i sad me uhvatio zombie fever. Za pocetak se bacam na Resident Evil (steta sto nema nikakvu anime adaptaciju), a nakon toga bi mi dobro dosao neki zombie killer anime.
Preporuke ??? |
|
| |
fingolfin Moderator
Broj postova : 742 Join date : 22.04.2012 Age : 32
| Naslov: Re: Tema za preporuke 9/7/2012, 7:44 pm | |
| Ne znam za anime (ustvari, mislim da nema baš nekih animea u kojima su zombiji prikazani kao u HotD-u ili Resident Evilu), ali od mangi imaš: Cradle of Monsters sa nečime sličnim zombijima i čujem da je "I Am a Hero" odlična stvar sa zombijima. | |
|
| |
ecimir Anime Fighter
Broj postova : 79 Join date : 21.09.2012 Age : 34
| Naslov: Re: Tema za preporuke 21/9/2012, 10:18 pm | |
| Može meni jedna preporuka? NIsam pogledo niš dobro u zadnje vrijeme. Evo link za anime što sam pogledo i kak sam ih ocijenio [You must be registered and logged in to see this link.]Volim ozbiljnije stvari sa dobrom pričom i zanimljivim likovima. Žanr mi nije važan ali ne preferiram komedije i slice of life žanr. Ako je neko pogledo nešto što nije na mojoj listi a smatra da je dobro i vrijedno pogleadt neka odgovori, Hvala unaprijed | |
|
| |
Gost Gost
| Naslov: Re: Tema za preporuke 21/9/2012, 10:22 pm | |
| - Spoiler:
- ecimir je napisao/la:
- Može meni jedna preporuka? NIsam pogledo niš dobro u zadnje vrijeme.
Evo link za anime što sam pogledo i kak sam ih ocijenio [You must be registered and logged in to see this link.] Volim ozbiljnije stvari sa dobrom pričom i zanimljivim likovima. Žanr mi nije važan ali ne preferiram komedije i slice of life žanr. Ako je neko pogledo nešto što nije na mojoj listi a smatra da je dobro i vrijedno pogleadt neka odgovori, Hvala unaprijed
COWBOY BEBOP i DEADMAN WONDERLAND how the hell did that land on the dropped list ??? |
|
| |
fingolfin Moderator
Broj postova : 742 Join date : 22.04.2012 Age : 32
| Naslov: Re: Tema za preporuke 21/9/2012, 10:40 pm | |
| Definitvno odgledaj Baccano! mislim da će ti se svidjeti Pogledao sam ti To-watch listu i mislim da ti se neće svidjeti Ao No Exorcist (imam takav feeling, meni nije bio ništa posebno, a vidim ti si puno stroži sa ocjenama prema animeima od mene, tako da...), radije nego Jormungand odgledaj Black Lagoon (koji je stariji i bolji po meni)... Još bi ti preporučio Claymore ako voliš mračniju atmosferu i dobru akciju i borbe. I Berserk naravno, Berserk možemo definirati kao starijeg brata u odnosu na Claymore.... @House Meni isto Deadman Wonderland nije bio ništa posebno, manga mi je bila puno bolja od animea, isto tako i Ao no Exorcist... | |
|
| |
Johnny Moderator
Broj postova : 799 Join date : 30.08.2011 Age : 29 Lokacija : Zagreb
| Naslov: Re: Tema za preporuke 22/9/2012, 7:49 am | |
| Hmm: Asura Cryin' - poluozbiljno, nije čisti SoL, ali s takvim brojem flashbackova isl., ostavlja takav dojam, a anime je sam po sebi interesantan (low priority) Lucky star - well...sve samo ne ozbiljno, ali se radi o odličnoj slice of life komediji s interesantnim, ijako relativno površnim, likovima (high priority) Denpa teki na Kanojo - zanimljiv anime, nez gdje bih ga stavio po žanru, ali kriterij o dobroj priči, zanimljivim likovima i ozbiljnosti su ispunjeni (high priority) Suzumiya Haruhi no Yuuutsu - zanimljiva slice of life komedija, tek sam počeo, ali mi se čini jako zanimljiva stvari (medium priority) Angel beats - metafzička SoL-like humoristična drama, jako lijepo izveden, dirljiv anime s odličnim likovima (high priority) B gata H kei - hmm...seinen ecchi komedija, likovi (protagonistica) su lijepo napravljeni, priča sama po sebi ne drži vodu koliko je izvedba dobra, tj. komedija je praktički iz prvog lica pa cjelokupni dojam ide gore. However, anime na prvu loptu izgleda malo djetinjasto (medium priority) (high priority - must watch, medium priority - tople preporuke, low priority - ako uhvatiš vremena) Pridružujem se prijedlogu za Cowboy bebop, fenomenalna stvar. Toliko od mene. | |
|
| |
ecimir Anime Fighter
Broj postova : 79 Join date : 21.09.2012 Age : 34
| Naslov: Re: Tema za preporuke 22/9/2012, 10:38 am | |
| Cowboy Beebop nisam nastavio gledat jer ne volim anime sa ne vezanim epizodama, Claymore i Berserk ne želim pogledat jer nisu završeni (tj. prate mangu do nekog dijela) jer će mi se dogodit da ću morat čitat mangu do kraja kao što je bilo sa Elfen Lied. Baccano i Jormungand sam stavio na plan to watch i pogledat ću ih svakako. Što se tiče Deadman Wonderland , pogledo sam do pola i bio mi je naporan, bezumno nasilje, iritantni likovi i ona ženska neka glupača sa supermoćima i do ušiju zaljubljena u glavnog lika... Jedino što mi se svidjelo je odličan soundtrack. Budem bacio oko na ostal prijedloge.Hvala | |
|
| |
Sovac Moderator
Broj postova : 388 Join date : 14.06.2012 Age : 33 Lokacija : Zagorje
| Naslov: Re: Tema za preporuke 23/9/2012, 8:42 am | |
| Nakon Baccana! pogledaš i Durarara!! koji je po meni nešto slabiji, ali je i jednostavniji za shvatiti i manje brutalan.
Jedan od novijih koji mi je dobar, a nitko ga ne spominje Tiger & Bunny dođe ti na buddy-buddy superhero priču.
Jedan odlična koji uvijek zaboravim spomenuti je Eden of the East, dođe na nekakv triller-akciju, ali dosta lighthearted.
Što se tiče trilera uvijek možeš ppgledati Monstera. Nisam gledao anime nego sam pročitao mangu, ali je manga više-manje direktno prenesena.
I to je to zasada već ionako imaš dosta puno to watch listu. | |
|
| |
ecimir Anime Fighter
Broj postova : 79 Join date : 21.09.2012 Age : 34
| Naslov: Re: Tema za preporuke 29/9/2012, 6:43 pm | |
| Monstera sam pogledo i bio je odličan ali sam se silno razočarao na kraju jer sam cijelo vrijeme očekivao nešto epskli a ništa bitno se nije dogodilo. | |
|
| |
Sovac Moderator
Broj postova : 388 Join date : 14.06.2012 Age : 33 Lokacija : Zagorje
| Naslov: Re: Tema za preporuke 29/9/2012, 6:47 pm | |
| Oće to kod Urasawinih mangi da završetak nije ravan ostatku. | |
|
| |
ecimir Anime Fighter
Broj postova : 79 Join date : 21.09.2012 Age : 34
| Naslov: Re: Tema za preporuke 6/10/2012, 1:41 pm | |
| Pogledao sam Denpa teki i svidjelo mi se sve osim neobjašnjive mentalne povezanosti između dva glavna lika, šteta što je tako kratko. Lucky star mi izgleda djetinjasto kao i Suzumiya. | |
|
| |
Johnny Moderator
Broj postova : 799 Join date : 30.08.2011 Age : 29 Lokacija : Zagreb
| Naslov: Re: Tema za preporuke 6/10/2012, 4:41 pm | |
| Povezanost=she's crazy xD
Lucky i Haruhi su kultne stvari, tu nema voliš/ne voliš. | |
|
| |
Sovac Moderator
Broj postova : 388 Join date : 14.06.2012 Age : 33 Lokacija : Zagorje
| Naslov: Re: Tema za preporuke 6/10/2012, 7:01 pm | |
| @Johnny
Ja se baš i ne slažem, to što je kultno nije apsolutno nikakvi razlog da ga voliš po defaultu, a s time još manje razloga da se tjeraš da ga gledaš ako ti se ne sviđa.
@ecimir
Jesi li to zaključio nakon što si probao gledati ili na dojam bez gledanja. Ako si probao u redu je da ti se ne sviđa, ali ako nisi prvo probaj pa donosi zaključke. | |
|
| |
Johnny Moderator
Broj postova : 799 Join date : 30.08.2011 Age : 29 Lokacija : Zagreb
| Naslov: Re: Tema za preporuke 6/10/2012, 8:37 pm | |
| Ma ne kažem da se mora voljeti, već je "voliš/ne voliš" u smislu da zaslužuje respect zbog značaja. Kao neko umjetničko djelo koje ti je gadno ali ga ne nazivaš glupošću jer po svojem značaju ono to nije. | |
|
| |
Smak Anime Warrior
Broj postova : 140 Join date : 06.08.2012
| Naslov: Re: Tema za preporuke 7/10/2012, 10:35 pm | |
| Da se priključim topicu s nekoliko mojih mišljenja. Evo moje osobne must watch liste/preporuke za svakog anime fana: Neon Genesis Evangelion - Za sve koji su ga pogledali sve je jasno, ili nije? Kontroverzan, osporavan te nekonvencionalan kraj (čak i za anime) je poprište debata zbog kojeg se lome koplja čak i danas. Meni osobno, NGE do zadnje dvije epizode ( obavezno pogledati s dodatne dvije epizode End of Evangelion-a) mi se nije činio kao pretedent za tu titulu "najosporavanijeg" te samim time najzvučnijeg animea do dana današnjega ( malo subjektivnog dojma ). Ali što sam doživio u te 2+2 epizode nikada neće biti zaboravljeno. Akira - Anime od čega je sve počelo? Čak i ako nije, cyberpunk atmosfera ovoga djela me je nepovratno vezala za tu mračnu viziju budučnosti s kojom se može usporediti samo remekdjelo Ghost in The Shell. Paprika - Neznam kako da objasnim, ali ovaj anime jednostavno ima NEŠTO! Je li to totalno uvrnuta, bizarana i komična radnja ili glavni lik, možda glazba te svijet u kojem se radnja odvija? Nebitno. Ima ono nešto vrijedno gledanja. | |
|
| |
Sponsored content
| Naslov: Re: Tema za preporuke | |
| |
|
| |
| Tema za preporuke | |
|